KONTAKTY

DH Kavkovi s.r.o.
Hlavní 255
Háj ve Slezsku, 747 92
tel: 777 713 386 - objednávky, fakturace
napište nám
774 882 532 - technik, konzultace
730 551 531 - náhradní díly Attack
Provozní doba výdejny:
Hlavní 255, Háj ve Slezsku
PONDĚLÍ: 8.15 - 16.00 hod.
ÚTERÝ: 8.15 - 16.00 hod.
STŘEDA: 8.15 - 16.00 hod.
ČTVRTEK: 8.15 - 16.00 hod.
PÁTEK: 8.15 - 13.00 hod.
SOBOTA - NEDĚLE: ZAVŘENO
KONZULTAČNÍ DEN S TECHNIKEM:
ČTVRTEK 9.00 - 16.00 hod.
platba na výdejně pouze v hotovosti !

 

ZBOŽÍ V AKCI

INT04

Katalogová cena 98 108 Kč
Naše cena 84 000 Kč
skladem
akce

DOTAČNÍ KOTEL

35DPXCP

Katalogová cena 130 088 Kč
Naše cena 104 070 Kč
skladem
akce

Akce do vyprodání zásob !

QP24

Katalogová cena 129 349 Kč
Naše cena 110 500 Kč
skladem
akce

» Reklamace

1. Kupující je povinen zboží si při přejímce od dopravce prohlédnout a řádně zkontrolovat. Po řádném převzetí zboží již nelze reklamovat vady způsobené přepravou, popřípadě chybějící části výrobku. Převzetím zásilky Kupující potvrzuje, že zásilka byla zcela v pořádku, nepoškozena a kompletní. V případě poškození zásilky je zapotřebí informovat prodávajícího (nejpozději však do 3 dnů od doručení zásilky kupujícímu) o případném poškození, chybějících částech, neúplnosti zásilky atd... Pokud tak ze strany kupujícího není učiněno, není možné uznat reklamaci.

2. Záruka se nevztahuje na běžná opotřebení, vady způsobené nesprávnou obsluhou, vady spotřebního materiálu a vady způsobené vyšší mocí nebo třetími osobami.

3. Před odesláním reklamovaného zboží do servisu musí kupující zkontrolovat, zda výrobek udávanou závadou dle vyjádření spotřebitele skutečně vykazuje.

4. Kupující je povinen reklamovat zjištěné vady dodaného zboží prostřednictvím emailu nebo dopisu (nikoli telefonicky) u Prodávajícího bez zbytečnéh odkladu bezprostředně poté co je zjistil, nejpozději však musí být dodána  do servisu Prodávajícího bezodkladně tak, aby po odečtení dodávky nezbytné na dopravu měl servis min. 25 dní na opravu.

5. Pro platnou reklamaci je nutné kupujícím doložit: doklad o koupi (faktura,paragon), případné foto reklamované závady.

6. Prodávající je povinen se k reklamaci Kupujícího vyjádřit v termínu do 10 pracovních dnů ode dne, kdy mu byla doručena. U reklamovaného zboží, u kterého byl reklamace uznána a bylo vyměněno za nové, běží nová záruční lhůta ode dne předání Kupujícímu.

7. U zboží, které bylo reklamováno neoprávněně, je Prodávající oprávněn vyůčtovat Kupujícímu náklady na vyřízení reklamace a náklady na dopravu tam a zpět.

8. Záruční lhůta zboží je stanovena na 2 roky, pokud u daného produktu není určeno jinak. 2 letá záruka se týká nákupu zboží fyzickou osobou. Pokud zboží zakoupí právnická osob či osoba podnikající, záruka se stanovuje na 1 rok.

 

Reklamační email: obchod@ekologicke-kotle.cz

Telefonní kontakt: +420 777 713 386, +420 774 882 532

Vytvořeno systémem www.webareal.cz

ZDIwYjZkN