Podporuje mojeID

NOVINKY

arr3KOTLÍKOVÁ DOTACE 2019KOTLÍKOVÉ DOTACE PRO MORAVSKOSLEZSKÝ KRAJ ZCELA VYČERPÁNY !!!   INFORMACE K 3. VÝZVĚ KOTLÍKOVÝCH... arr3POSKYTOVANÉ SLUŽBYCENÍK POSKYTOVANÝCH SLUŽEB   Konzultace u zákazníka: 600 Kč s DPH (25 EUR)   Spuštění kotle:...

KONTAKTY

DH Kavkovi s.r.o.
Hlavní 255,747 92 Háj ve Slezsku
tel: +420 777 713 386
napište nám
info@ekologicke-kotle.cz
obchod@ekologicke-kotle.cz
Výdejní doba:
Hlavní 255,Háj ve Slezsku
PONDĚLÍ: 8.00 - 17.00 hod.
ÚTERÝ: 8.00 - 16.00 hod.
STŘEDA: 8.00 - 17.00 hod.
ČTVRTEK:  8.00 - 16.00 hod.
PÁTEK: 8.00 - 14.00 hod.
SOBOTA - NEDĚLE: ZAVŘENO
platba na výdejně pouze v hotovosti !

ZBOŽÍ V AKCI

Naše cena 3 091 Kč (130 EUR)
do košíku:
Naše cena 63 350 Kč (2 661 EUR)
do košíku:

NEJPRODÁVANĚJŠÍ

Naše cena 59 846 Kč (2 514 EUR)
do košíku:

» Reklamace

1. Kupující je povinen zboží si při přejímce od dopravce prohlédnout a řádně zkontrolovat. Po řádném převzetí zboží již nelze reklamovat vady způsobené přepravou, popřípadě chybějící části výrobku. Převzetím zásilky Kupující potvrzuje, že zásilka byla zcela v pořádku, nepoškozena a kompletní.

2. Záruka se nevztahuje na běžná opotřebení, vady způsobené nesprávnou obsluhou, vady spotřebního materiálu a vady způsobené vyšší mocí nebo třetími osobami.

3. Před odesláním reklamovaného zboží do servisu musí kupující zkontrolovat, zda výrobek udávanou závadou dle vyjádření spotřebitele skutečně vykazuje.

4. Kupující je povinen reklamovat zjištěné vady dodaného zboží prostřednictvím emailu nebo dopisu (nikoli telefonicky) u Prodávajícího bez zbytečnéh odkladu bezprostředně poté co je zjistil, nejpozději však musí být dodána  do servisu Prodávajícího bezodkladně tak, aby po odečtení dodávky nezbytné na dopravu měl servis min. 25 dní na opravu.

5. Pro platnou reklamaci je nutné kupujícím doložit: doklad o koupi (záruční list), případné foto reklamované závady.

6. Prodávající je povinen se k reklamaci Kupujícího vyjádřit v termínu do 10 pracovních dnů ode dne, kdy mu byla doručena. U reklamovaného zboží, u kterého byl reklamace uznána a bylo vyměněno za nové, běží nová záruční lhůta ode dne předání Kupujícímu.

7. U zboží, které bylo reklamován neoprávněně, je Prodávající oprávněn vyůčtovat Kupujícímu náklady na vyřízení reklamace a náklady na dopravu tam a zpět.

8. Záruční lhůta zboží je stanovena na 2 roky, pokud u daného produktu není určeno jinak.

 

Reklamační email: reklamace@ekologicke-kotle.cz

Telefonní kontakt: +420 777 713 386, +420 774 882 532

NTg4NGZkZ