NOVINKY

arr3REVIZE KOTLŮ !Zajišťujeme revizi kotlů po celé České republice.   Na tuto činnost jsme proškoleni přímo... arr3Konzultace u zákazníka + cenová nabídkaNaše firma poskytuje zpoplatněnou službu KONZULTACE U ZÁKAZNÍKA s následným vypracováním cenové... arr3MontážProvádíme montáže po celé České republice.   Cena montáže: cca 10.000 Kč / 15.000 Kč + 15% DPH... arr3Spuštění kotleSpuštění kotle (prvotní zapálení +  nastavení kotle před zákazníkem + seznámení zákazníka s... arr3Seřízení kotleFiremní technik přijede dle domluvy na sjednané místo, ve sjednaný čas a kotel (kdekoliv zakoupený)... arr3Servis + vyčištěníFiremní technik přijede dle domluvy na sjednané místo, ve sjednaný čas a u kotle (kdeloliv... arr3KOTLÍKOVÁ DOTACE 2017 Krajský dotační program pro občany bude vyhlášen na konci června, s příjmem žádostí se počítá od...

ZBOŽÍ V AKCI

Naše cena 2 862 Kč (114 EUR)
do košíku:
Naše cena 92 248 Kč (3 690 EUR)
do košíku:
Naše cena 95 329 Kč (3 813 EUR)
do košíku:

NEJPRODÁVANĚJŠÍ

Naše cena 49 280 Kč (1 971 EUR)
do košíku:

KONTAKTY

DH Kavkovi s.r.o.
Tyršova 167,747 62 Mokré Lazce
tel: +420 777 713 386
info@ekologicke-kotle.cz
obchod@ekologicke-kotle.cz

ANKETA

Jaký typ kotle Vás zaujal?

PER-EKO PER-EKO 15% OGNIWO OGNIWO 11% TERMO-TECH TERMO-TECH 24% PŘESTAVBOVÁ SESTAVA PRO VIADRUS/DAKON PŘESTAVBOVÁ SESTAVA PRO VIADRUS/DAKON 50%

REKLAMACE

1. Kupující je povinen zboží si při přejímce od dopravce prohlédnout a řádně zkontrolovat. Po řádném převzetí zboží již nelze reklamovat vady způsobené přepravou, popřípadě chybějící části výrobku. Převzetím zásilky Kupující potvrzuje, že zásilka byla zcela v pořádku, nepoškozena a kompletní.

2. Záruka se nevztahuje na běžná opotřebení, vady způsobené nesprávnou obsluhou, vady spotřebního materiálu a vady způsobené vyšší mocí nebo třetími osobami.

3. Před odesláním reklamovaného zboží do servisu musí kupující zkontrolovat, zda výrobek udávanou závadou dle vyjádření spotřebitele skutečně vykazuje.

4. Kupující je povinen reklamovat zjištěné vady dodaného zboží prostřednictvím emailu nebo dopisu (nikoli telefonicky) u Prodávajícího bez zbytečnéh odkladu bezprostředně poté co je zjistil, nejpozději však musí být dodána  do servisu Prodávajícího bezodkladně tak, aby po odečtení dodávky nezbytné na dopravu měl servis min. 25 dní na opravu.

5. Pro platnou reklamaci je nutné kupujícím doložit: doklad o koupi (záruční list), případné foto reklamované závady.

6. Prodávající je povinen se k reklamaci Kupujícího vyjádřit v termínu do 10 pracovních dnů ode dne, kdy mu byla doručena. U reklamovaného zboží, u kterého byl reklamace uznána a bylo vyměněno za nové, běží nová záruční lhůta ode dne předání Kupujícímu.

7. U zboží, které bylo reklamován neoprávněně, je Prodávající oprávněn vyůčtovat Kupujícímu náklady na vyřízení reklamace a náklady na dopravu tam a zpět.

8. Záruční lhůta zboží je stanovena na 2 roky, pokud u daného produktu není určeno jinak.

 

Reklamační email: reklamace@ekologicke-kotle.cz

Telefonní kontakt: 777 713 386, 774 882 532

 

OGM1M